Princess Lolita

Beställde just hem denna goding. Mumsmums, vill typ äta upp den bara när jag kollar på den. 
Detta blir då en julklapp för mig, jag är mycket nöjd, kommer bli nya favorit plagget. Jag har även beställt hem en lila peruk, en gothic lolita peruk, hur fin som helst. Jag har just velat färga mitt hår i någon crazy färg mycket länge, men jag får ju inte göra det. Så därför funkar väl en peruk liksom? 
Denna klänning är i varje fall en Princess Lolita klänning. Den känns så jag, eftersom att jag alltid älskat saker som har med princessor att göra!
 

Kommentarer

Här kan du lämna en kommentar!

Vad heter du då?
Vill du bli ihågkommen?

Här kan du skriva din e-post, men den kommer ej publiceras! Du gör som du vill!

Har du också en blogg som du vill dela med dig av?

Skriv in din egna åsikt här!

Trackback
RSS 2.0